Värken ...

.... som uppstår när man utför kroppsligt arbete!!
Men hur skönt de känns att få betat av något från "the to do list"!
Så häcken är nu kapad.
Jag visste inte riktigt vad jag gav mig in på, men ja tjurade på tills de var klart!
Fick faktiskt hjälp av Puffen oxå, och då gick de undan!
Just nu kan ja knappt skriva, skära kött eller dyl.. händerna skakar och värker..
Rönnhäcken klipptes med en häcksax.. och det var ju lite sport!!
Men så kom min granne ut och fråga hur det gick haha.
Tungt... fick ja fram=)
Så hon låna ut en "avknipsare" till mig. Hejbara va de underlättade!
En sån ska ja köpa! Eller en motorsåg, nått utav det!
Så imorgon får vi ta och plocka ihop alla grenar.
Per såga av några grenar från björkarna oxå. Tomten börjar kännas lite fräschare!
 
 
 
Nu är ja helt slut och svettig. Duschen nästa!
Sen blire:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0