träning

Det har varit något som inte har utförts av denna donna...
Inte tränat ett skit!
Nu de senaste fyra veckorna har ja varit jätte sugen att börja träna, men haft en envis förkylning som inte lämnat min kropp..
Nu mår jag nästan 100% bra igen.
Och inte blir man ju nå mindre sugen att träna när vi har fått ett hemma gym!!
Tack för det!=)) <3
Nu har man verkligen inget att skylla på längre, ang fetman alltså;)
Ja det är hemskt...
Vill helst inte prata om det.. men eftersom jag inte är så jätte brydd ändå så säger jag det nu!
Jag har aldrig varit såhär fet i hela mitt liv hahah!!
Vägde mig hos mammsen idag...
Tänker inte berätta hur mycket ja väger, men shit!!
Nu är det super illa...
Så jag kickstartade träningen idag.
Nog lär ju jag ha svårt att gå imorgon;)
Lite gym övningar blev det och ett färdig programmerat intervall pass på löpbandet och lite promenad efter det.
Imorgon lär jag ju veta att jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0