Svidande ögon

Jag är trött fastän jag egentligen inte har uträttat något särskilt fysiskt.
Jag har fått göra en massa olika listor för att få ordning på tankarna.
Det händer så mycket hos oss just nu och det är bara andra som gör allt.
Men det är ju en del att hålla koll på.
Har ju startat dagen med en sovmorgon iaf och det var nog tur det =)
Ringde till barnmorskan för att förnya mina p-piller och ja fick komma in direkt så de var ju fort överstökat.
Varför jag säger det här är för att de börjar snackas så lätt när man har varit till familjens hus, alltid är de någon som har sett en ;)) 
Motverkar alltså ännu graviditeter;))
haha
Handlat sen, surrat med byggmästarna, kokat kaffe och varit trevlig.
Dom har byggt igen bergvärmeslangarna idag, på utsidan av huset. 
Sedan har jag haft p-möte med jobbet. Och man blir alltid mer eller mindre degig i skallen efteråt, de går inte att undkomma. =)
Då var de dax att bjuda brorsan på middag, Per hade kockat en pasta gratäng som var mycket väl godkänd!
De har varit en massa andra besök under dagen, planerande och så vidare.
Härligt att många saker börjar ordna sig.
har inga bilder att visa än, men de kommer.
De är små saker för andra, men stora för oss.
Kanske måste bege mig till Luleå imorgon och inhandla lite prylar så ja kan jobba lite här hemma.
Orkar inte träna idag!
Men de får vara min vilo dag helt enkelt. Kommer nog somna tidigt ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0