Shouldn´t, couldn´t

Det är så mycket man alltid bör göra, eller mer eller mindre måste göra!
Har ju varit rätt duktig ur denna synpunkt tycker jag de senaste veckorna känns det som!
Kanske var det därför som det gick som det gick idag?
Jag vet inte..
Men jag ångrar inte denna dagen!
Jag har så stort suttit här hemma och sagt i veckan  att: NU ska vi inte slösa pengar o köpa lamor o skit hur mycket vi än vill det!! För det går så mycket pengar på renovering o sånt så de går inte ihop ekonomiskt...
Dessutom var lönen slite sämre än vanligt så därför kände jag mig extra hård när jag så fint uttalade mig om detta.
Men men...
Idag var ju då som sagt en sån där dag då jag inte har gjort sånt som jag bör göra eller egentligen måste göra!
Men att de känns bra att ibland göra precis det man känner för!=))
 
Och så fin våran hall blev med ett nytt skoställ och en ny lampa!!
 
Och Dessutom hittade ja en ny vinterjacka! 
Har längtat efter en marin blå en, men varit för snål.
Tills ja kom till gräns gallerian där dom hade en till det förmånliga priset under 4oo riksdaler!!

Till denna jacka behövdes de ju såklart nya vinter skor som ska passa.
Nått i beige-brun hållet hade jag fantiserat om.
Så fint att det fanns på skopunkten! Ta tre betala för två!!
Som hittat, jag är nöjd!!
 
Blev även bjuden på middag hos bästaste Mammsen idag!! 
Och gott var det!
 
Tack mamma! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0