Magiskt, tacksamhet och lättnad

Dagens tre stora ord som kortfattat beskriver hur jag känner just nu.
Det är så otroligt magiskt, jag kan inte fatta att hallen är färdig!! Det går bara inte att förstå..
Vi har i ett år tänkt färdigställa det, och idag Kom Hallin och hans samarbetare och gjorde detta på en dag!
Dessutom fick vi belysning i duschen!!!
Vi har alltså duschat utan belysning i typ ett år... eller mer?
vi är inte så kräsna märker man nu=) 
Duschblandaren vi har haft har inte gått att öka värmen på, vi har alltså duschat i pissljummen värme i över ett år!
Denna är oxå bytt idag!!
Inse vilken lättnad vi känner!!
utan att överdriva.
Vi var till baskeri idag och drog upp båten, tvätta av den, drog en presenning över den inför vintern.
När vi kommer hem så är snickarna ännu hemma hos oss. 
Så vi tar med hunden på en promenad på elljusspåret... Tillsammans!!
Medans det renoveras hemma hos oss!
Känslan är ju magisk!!
Fatta va skönt att man kan mysa på, prutta lite och så vips så är saker och ting färdiga hemma ändå;) 
Jag känner tacksamhet, för alla som hjälper oss och alla som bryr sig om oss.
Tack tack tack!!
Med denna lättnad känner jag att jag kommer sova extra gott i natt! Med ett lénde på läpparna=) 
Och imorgon fortsätter det=)) 

Kommentarer
Postat av: Ulli

<3

Svar: <3
Elisabet Korkala

2012-09-20 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0