I övrigt

Så har ja faktiskt fått en tillsvidare anställning!!
Kan ni fatta??
De kan inte jag ;)
Men det är ju trots allt välförtjänt efter all tid som vikarie, jag bör ju vara värd det =)
Super nöjd är jag ju ivaje fall =)
Fick veta det i fredags, så var ju tvungen att fira det lite. 
En liten svängom på Lilla fick det bli, och roligt hade jag det=)
I övrigt har vi bara slappat, myst, ätit gott och onyttigt och bara njutit=)
Jobbat såklart och gjort måsten.
Idag skulle volvon besiktas och de var nära på att gå igenom men ett litet fel som måste åtgärdas. Sen är det dax att sälja den. Den blir så ivägen på vintern där den bara står och tar plats på uppfarten.
Försöker även sälja pellets kaminen som oxå står ivägen. Skulle vara så skönt att bli av med den!
För nu börjar man vilja göra fint här hemma!
Få se om vvsarn kommer i veckan och tar bort varm vatten beredaren som han skulle.
Kanske vi får klart tvättstugan då och kan börja tvätta kläder hemma igen.
DET SKULLE VARA LYXIGT!!
Se så vackra blommor jag fick av min kära syster när ja fått anställningen:
 
 
Nä nu blire mys resten av kvällen.
Hel dag på jobbet imorgon som väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0