Alltså!!

Snacka om att man lätt glömmer bort att berätta om de roliga sakerna man faktiskt har gjort!
Har ju faktiskt varit på en jätte trevlig släkt middag igår!!!
Tack Ulli för den jätte goda maten och för ditt varma hemtrevliga hem som vi alla alltid känner oss så välkomna till!
Mera middagar med alla möjliga människor tack!! Vi ska väl ändå alla äta eller hur? Varför inte göra det tillsammans!
Och efter den härliga middagen på Lingonet så avrundade jag kvällen med min kära stora syster på bion i Kalix.
Vi såg Hypnotisören.
Och den var verkligen jätte bra!!
Mycket spännande och snyggt gjord!
Och jag har ju läst den boken så det var kul att jämföra den mot filmen=) 
Så jag skulle vilja uppmana er att se filmen, jag tyckte iaf att den var bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0