Hej Bloggen

Ibland undrar jag varför blogga?
Man lägger ju redan upp bilder om vad man sysslar med på fejjan, och Instagram.. O sen ska man även blogga om det...
Det blir ju tredubbelt med jobb lixom...
Nå här kan man ju lägga ut andra funderingar om man känner för det.
Den här dagen har gått i sportens tecken!
Vi har varit med Gosse-pojken på innebandy turnering på sporthallen.
En del drama uppstod då brandlarmet gick mitt i allt!
Dock falskt alarm, men vi fick stå ute i regnet en stund.
Dagens spänning ;)
Pojkarna var jätte duktiga iaf, och Elliot visar enorma framsteg! 
 
Mycket roligt att se! 
Efter matcherna for vi o beställde mat från Thai Dreams. Brännde hem för att se Finnarna krossa sverige;)
Fast jag ska vara ärlig, jag sov ;) Hur trött kan man bli??
Och huvudvärk hade jag men den har försvunnit nu.
Nu blev Puffen sugen på att äta trattisar igen. Så vi tänkte göra en stuvning.
Ha de gött! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0