Halloween 2012

Ja det brukar ju bli så att man häver sig till en halloween fest och klär ut sig.
Har gjort det nu några år.
Det är rätt kul faktiskt att få klä ut sig =)
Första gången var vi i Luleå hos en vän som heter Anna.
Där klädde jag och min syster ut oss till Cowboys, eller kanske rättare sagt cowgirls?
 
Och andra gången var när vi hade halloween fest hemma i Näsbyn, då var jag en katt, syrran var djävulen, Josse var oxå en katt(leopard va?) =) o johanna var .. ja minns inte men vi var alla så fina och hade så roligt! =)
Året efter körde vi med en favorit i repris, jag tyckte de var så roligt att vara owgirl så jag var det igen ;) Josse var Mimmi Mus och Millah var kissemiss =)'
Men året därpå hade vi nog ingen Halloween party va?
 och årets fest blev ju då i Töre där vi även firade Emils 40  årsdag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En massa lek och bus! =) En mycked lyckad kväll! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0