30 år!

Idag fyller storebrorsan 30 år!
Grattis tommi!!
Vi ska fira han senare, det blir uppskjutet pga begravningen imorgon.
Idag har jag faktiskt varit till affärn en sväng.
Behövde ju honung och annat gott, glass och efterrätt mm=)
Körde Josse en sväng, tavk för hjälpen gumman! =)
Sedan kom Per hem med kina mat till lunch, gott som tusan. Somnade på maten, myys.
Dagen harr varit små seg och lite tung, halsontet har stigit uppåt. Nu befinner det sig på vägen mot näsan/ bihålorna samtidigt som de är kvar i halsen och jag har ännu inte mycket till röst. Måste försöka spara på den till imorgon.
Ska häva mig i badkaret på en stund.
Ska bara äta upp min efterätt, den e super god!
En gammal bild, men det är typ samma efterrätt =)

Kommentarer
Postat av: Ulli

Rackarns vad jag blir sugen på din goda efterrätt!!! Passa nu på att njut och vila så du piggnar till!!! Kramiz...

2011-03-25 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0